Regulamin płatności i rezerwacji


Rezerwacja gwarantowana to rezerwacja opłacona zadatkiem w wysokości 30% wartości rezerwacji do 3 dni od złożenia rezerwacji


Brak wpłaty zadatku za rezerwację w terminie wskazanym anuluje rezerwację.


Pozostała płatność następuje w dniu przyjazdu podczas zameldowania
Płatności można dokonywać: gotówką, kartą płatniczą lub przelewem na poniżej podany nr konta:



Opłata za niewykorzystana część pobytu w przypadku późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu nie powoduje zwrotu pieniędzy. 


Niepojawienie się gościa do godziny 10:00 dnia następnego skutkuje anulowaniem rezerwacji. 


Niewykorzystanie jakiegokolwiek świadczenia , niedojazd gościa , nie powoduje zwrotu pieniędzy.


Śniadanie: 8:00-10:00 .
Obowiązuje zakaz wynoszenia jedzenia oraz picia z jadalni.
O godzinie 10:00 trzeba opuścić jadalnie .
Niepojawienie się w wyznaczonych godzinach jest równoznaczne z rezygnacją z posiłku. Zgodnie z regulaminem należność za posiłek nie jest zwracana.


Zadatek wpłacony na poczet pobytu nie jest zwracany w przypadku rezygnacji z rezerwacji. Możliwe jest jedynie wykorzystanie go w innym czasie jeżeli rezygnacja nastąpiła nie później niż 30 dni przed rozpoczęciem pobytu, pod warunkiem, iż obiekt dysponuje wolnymi miejscami. 


Opłata za zagubienie klucza – 100 zł.



Pokój jest wynajmowany na doby lub na termin ustalony przy rezerwacji.

Najmujący pokój Gość zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu dokument ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.


Doba hotelowa od 15:00 w dniu przyjazdu do 11:00 w dniu wyjazdu.

Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić w recepcji najpóźniej do godziny 9.00 w dniu , w którym mija termin najmu pokoju, co jednak nie jest wiążące dla P.U.H. ″LOKIS″ Joachim Czornik. Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy po godz. 12.00 jest traktowane jako przedłużenie , co skutkuje naliczeniem opłaty za kolejną dobę wynajmu pokoju według obowiązujących cen .

Regulamin P.U.H. ″LOKIS″ Joachim Czornik


W Hotelu Lokis obowiązuje cisza nocna w godz. od 22.00 do 6.00 dnia następnego.

W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z gościnności P.U.H. ″LOKIS″ Joachim Czornik zobowiązani są do takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób. Naruszenie tej zasady spowoduje zaprzestania świadczenia dalszych usług.


Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju w godzinach od 7.00 do 22.00

Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju. Opłata doliczona zostanie według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego w recepcji.


Najmujący pokój Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet gdy nie upłynęła doba za którą uiścił opłatę.


Dzieci muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych.
Z zachowania dzieci oraz za szkody wynikłe z niewłaściwego zachowania odpowiadają opiekunowie prawni dzieci lub opiekunowie grup.


Na terenie P.U.H. ″LOKIS″ Joachim Czornik, w tym – w pokojach i na balkonach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych
z wyłączeniem miejsc do tego wyznaczonych (ustawa z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529)


Złamanie zakazu w/w zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój Gościa, na pokrycie kosztów pralniczych oraz przyjęcie kary pieniężnej w wysokości 400 zł. W przypadku wywołania przez gościa fałszywego alarmu i przyjazdu straży pożarnej gość ponosi pełna odpowiedzialność prawną oraz finansową. 


Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną a wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń w obiekcie powstałe z jego winy lub odwiedzających go osób.
O zaistniałej szkodzie Gość powinien poinformować niezwłocznie Recepcję.


Ze względów bezpieczeństwa zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Wyjątek stanowią: ładowarki lub zasilacze urządzeń RTV oraz komputerowych.


Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić i upewnić się, że drzwi są zamknięte na klucz.


Odpowiedzialność P.U.H. ″LOKIS″ Joachim Czornik za rzeczy wniesione do pokoju podlega ograniczeniu, którą regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego . jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu recepcji.


Obiekt P.U.H. ″LOKIS″ Joachim Czornik świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich w Recepcji, co umożliwi reakcję. Rozpatrywane będą tylko te reklamacje, które zostały zgłoszone w ciągu 24 godzin od momentu meldunku. 


P.U.H. ″LOKIS″ Joachim Czornik ma obowiązek zapewnić:
warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa
bezpieczeństwo pobytu i dyskrecję;
profesjonalną i uprzejmą obsługę
sprzątanie pokoju , wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa.


P.U.H. ″LOKIS″ Joachim Czornik nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa na terenie parkingu . Parking P.U.H. ″LOKIS″ Joachim Czornik nie jest parkingiem strzeżonym.